На жаль, дуже часто зустрічається, що маленькі промахи веб-дизайнерів, які прогледіли менеджери планів, чинять негативний вплив на ефективну роботу всього веб-сайту.
Дуже важливо, щоб веб-сайт був привабливим візуально і легкий для користувача.
Перелік популярних промахів серед веб-дизайнерів, наведених в цій статті допоможе дизайнерам зрозуміти суть помилок і не допускати їх в своїй роботі.
Макет:
Кожному з нас відомо з власного досвіду, що коли користувач не має можливість відшукати інформацію на веб-сайті або ж здійснити цільову дію, то він залишає веб-сайт, продовжуючи пошуки на іншому. Адже у користувача є потреби і він продовжить пошуки на сайті, який зможе задовольнити їх. Користувача аж ніяк не буде хвилювати, чий це сайт і є велика ймовірність, що цим сайтом може виявитися сайт ваших конкурентів.
Це правило працює в 98% випадків.
Коли макет сайту продуманий до дрібниць, це допомагає користувачеві з першого погляду зрозуміти, що / де знаходиться і приступити до необхідних дій.
! Використовуйте в своїй роботі модульну сітку, яка допоможе вибудувати вміст веб-сторінки. Всякий раз використовуйте «Правило третин» в роботі і принцип «Золотого перетину», власне це і дозволить гармонійно застосовувати площу і виділити значущі об'єкти.
Дизайн сторінок веб:
Щоб користувач не губився, всі сторінки сайту повинні мати загальний дизайн. До всього, щоб у користувача не виникло враження, що він відвідує різні сайти, навігація так само повинна бути одиничною. Використовуйте одну кольорову схему і спостерігайте за відстанню між елементами макета веб-сайту. За рахунок однаково оформлених заголовків, посилань і іконок досягається єдність оформлення.
Безуспішні кольори:
Безуспішно вибрані кольори для веб-сайту, це один з промахів в веб-дизайні.
Кольорова гамма веб-сайту зобов'язана відповідати колективним кольорам, в разі якщо вони є, або ж відповідати темі веб-сайту. В іншому випадку, якщо кольори не будуть відповідати темі, це може викликати у користувача відгук, і він не прийме інформацію.
Рекомендують застосовувати три різних кольори, один з яких повинен бути заголовним.
Навігація:
Існують конкретні моделі поведінки користувача на будь-якому веб-сайті. Як правило, користувач звикає до конкретної черговості на сайті, наприклад, контактну інформацію він стане знаходити в нижній частині сторінки або ж в правій верхній частині. У разі якщо в меню велика кількість пунктів, то його не варто оформляти у вигляді випадаючого блоку. Юзер завжди звертає свою увагу на пункти, які знаходяться на початку і запам'ятовує лише їх.
Форма реэстрації:
Реєстрація користувача на веб-сайті дуже важливий елемент. Варто зробити форму реєстрації максимально простою, адже чим простіше буде форма, тим більше буде реєстрацій.
Повітря:
Вільне місце покращує читаність слів, які присутні на веб-сайті, створює відчуття відкритості та естетичності.
Що свідчить про те, що вільний простір на веб-сайті варто використовувати для кращого сприйняття інформації.
ілюстрації:
Ілюстративний матеріал має одну мету - допомогти сприйняти інформацію ще краще, тому варто використовувати зображення, як певну мету. Ілюстрації на веб-сайті повинні бути, але їх не повинно бути велика кількість. Вони не повинні виділятися на загальному тлі.
Зайві використання зображень може негативно впливати на сприйняття сайту користувачем.
Вибравши напрямок вивчення «Комп'ютерна графіка та дизайн» в Академії ШАГ учні навчаться не тільки робити прекрасні макети веб-сайтів, але і будуть знати про те, як поводяться гості веб-сайту